Dospělí jedinci se specifickými poruchami učení – Mgr. Petra Hrubanová
Mgr. Petra Hrubanová
Bachelor's thesis
Dospělí jedinci se specifickými poruchami učení
Adultś with Specific Learning Disorders
Abstract:
Bakalářská práce je věnována problematice specifických poruch učení. Tuto problematiku sleduje jak z pohledu odborníků, tak z pohledu dospělých osob, které se s těmito poruchami musely naučit žít. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretickou část tvoří dvě kapitoly, v nichž je problematika specifických poruch učení blíže představena. Praktická část je věnována výzkumnému šetření …moreAbstract:
The bachelor thesis is dedicated to the specific learning disorders. This issue is analyzed from expert point of view and from point of view of the adults that had to learn to live with these disorders. This thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part contains two chapters where specific learning disorders issue is closely introduced. Practical part is dealing with research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hbjuh/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání
Theses on a related topic
-
Využití Metody Dobrého startu u předškolních dětí jako formy prevence specifických poruch učení
Jitka Novotná -
Možnosti podpory a intervence v edukaci dětí s ADHD z pohledu institucionální a rodinné dimenze
Martin Doležal -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Role asistenta pedagoga v oblasti podpory a vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni ZŠ
Anežka FRÁNOVÁ -
Analýza výstupů a očekávaných dopadů schválených projektů čtvrté prioritní osy Vzdělávání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti Operačního programu Praha pól růstu
Hana Márová -
Vzdělávání a doprovázení jako forma podpory a pomoci pěstounům
Denisa Goranová -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků na prvním stupni základní školy v Praze
Lucie Maršnerová