Bc. Ladislav BABUŠA

Diplomová práce

Projekt řízení zákaznických vztahů firmy v prostředí B2B

The Project of Customer Relationship Management in B2B environment.
Anotace:
Táto práca, {\clqq}Projekt riadenia zákazníckych vzťahov firmy v prostredí B2B``, je rozdelená na štyri časti. V prvej časti objasňujem teoretické predpoklady riadenia zákazníckych vzťahov a definujem ich obsahovú stránku. Zameriava sa na dáta, ľudí, procesy a technologické zázemie tohto riadenia. Špecifikuje fázy vzťahu, konštrukčné prvky riadenia, determinuje analýzu a segmentáciu zákazníkov. Druhá …více
Abstract:
The title of this diploma thesis is the ``The Project of Customer Relationship Management in B2B environment{\crqq} and it is divided into four main parts. In the first part it clarifies the theoretical assumptions of customer relationship management and defines its volumes. It is focused on data, people, processes and technological background of customer relationship management. It also specifies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor: 6382

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BABUŠA, Ladislav. Projekt řízení zákaznických vztahů firmy v prostředí B2B. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.