Ing. Ilya Gorbatov

Bakalářská práce

Cons and pros of using a celebrity for marketing communication

Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
Anotace:
This thesis consists of two parts, theoretical and practical. Within the theoretical part the main objective will be to summarize the basic concepts of marketing communication and its components, methods and techniques that are the most appropriate in “celebrity” marketing campaigns, to define the psychological aspects of using the celebrities for marketing communication and the impact of celebrity …více
Abstract:
This thesis consists of two parts, theoretical and practical. Within the theoretical part the main objective will be to summarize the basic concepts of marketing communication and its components, methods and techniques that are the most appropriate in “celebrity” marketing campaigns, to define the psychological aspects of using the celebrities for marketing communication and the impact of celebrity …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Marie Koubová
  • Oponent: Mgr. Linda Kozáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní