Budovanie lovebrandu v 21. Storočí – ako vybudovať zo značky lovebrand – Nina Fűrješová
Nina Fűrješová
Bakalářská práce
Budovanie lovebrandu v 21. Storočí – ako vybudovať zo značky lovebrand
Budovanie lovebrandu v 21. storočí - ako vytvoriť zo značky lovebrand
Anotace:
Hlavním tématem mé bakalářské práce bude budování Lovebrandu v 21. století. Lovebrandy nejsou založeny pouze na příjemném logu nebo lákavém názvu. Jsou založeny na hlubších hodnotách a promyšlené strategii. Cílem práce bude prozkoumat teorii značky Lovebrand , seznámit čtenáře s jejími hlavními prvky a atributy a pokusit se tuto teorii aplikovat na běžnou slovenskou značku. Prostřednictvím sběru sekundárních …víceAbstract:
The main topic of my bachelor thesis will be building Lovebrand in the 21st Century. Lovebrands are not only based on a nice logo or a catchy name. They are based on deeper values and a well thought out strategy. The aim of this thesis will be to explore the theory of Lovebrand , to introduce the reader to its main elements and attributes, and to try to apply this theory to a common Slovak brand. Through …víceAbstract:
Hlavnou témou mojej bakalárskej práce bude budovanie Lovebrandu v 21. Storočí. Lovebrandy nie sú založené iba na príjemnom logu alebo lákavom názve. Sú založené na hlbších hodnotách a premyslenej stratégii. Cieľom práce bude preskúmať teóriu značky Lovebrand , oboznámiť čitateľa s jej hlavnými prvkami a atribútmi a pokúsiť sa túto teóriu aplikovať na bežnú slovenskú značku. Prostredníctvom zberu sekundárnych …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: Libor Korman
- Oponent: Marie Hesková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikačná stratégia udržateľnej značky na Instagrame
Zuzana Kissová -
Komunikační strategie pro vznikající značku modulárního nábytku
Patrícia Dubovská -
Marketingová stratégia značky Sedita a jej vnímanie spotrebiteľmi
Adam Kobelár -
Marketingová stratégia značky Zovirax
Miroslav Mráz -
Stratégia rebrandingu značky Soberano
Lívia Božoňová -
Marketingová stratégia vybranej značky
Pavlína Lášticová -
Strategia marketingovikh kommunikatciy na praktike sovremennykh organizatcyi
Stanislav Regusevich -
Komunikačná stratégia značky Oreo
Simona Ladislavová
Název
Vložil
Vloženo
Práva