Nina Fűrješová

Bakalářská práce

Budovanie lovebrandu v 21. Storočí – ako vybudovať zo značky lovebrand

Budovanie lovebrandu v 21. storočí - ako vytvoriť zo značky lovebrand
Anotace:
Hlavním tématem mé bakalářské práce bude budování Lovebrandu v 21. století. Lovebrandy nejsou založeny pouze na příjemném logu nebo lákavém názvu. Jsou založeny na hlubších hodnotách a promyšlené strategii. Cílem práce bude prozkoumat teorii značky Lovebrand , seznámit čtenáře s jejími hlavními prvky a atributy a pokusit se tuto teorii aplikovat na běžnou slovenskou značku. Prostřednictvím sběru sekundárních …více
Abstract:
The main topic of my bachelor thesis will be building Lovebrand in the 21st Century. Lovebrands are not only based on a nice logo or a catchy name. They are based on deeper values and a well thought out strategy. The aim of this thesis will be to explore the theory of Lovebrand , to introduce the reader to its main elements and attributes, and to try to apply this theory to a common Slovak brand. Through …více
Abstract:
Hlavnou témou mojej bakalárskej práce bude budovanie Lovebrandu v 21. Storočí. Lovebrandy nie sú založené iba na príjemnom logu alebo lákavom názve. Sú založené na hlbších hodnotách a premyslenej stratégii. Cieľom práce bude preskúmať teóriu značky Lovebrand , oboznámiť čitateľa s jej hlavnými prvkami a atribútmi a pokúsiť sa túto teóriu aplikovať na bežnú slovenskú značku. Prostredníctvom zberu sekundárnych …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
  • Vedoucí: Libor Korman
  • Oponent: Marie Hesková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses sowxw2 sowxw2/2
23. 4. 2022
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.