Bc. David Kubáč

Master's thesis

Návrh na zlepšení služeb nízkonákladových leteckých společností

The Proposal of Improvement of Low-cost Airlines
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem služeb a hodnocením kvality osobního prodeje a přístupu zaměstnanců k zákazníkovi u nízkonákladových leteckých společností. Teoretické část je rozdělena do čtyř kapitol, které se zaměřují na osobní prodej, marketingový mix služeb, spotřební chování a nízkonákladové letecké společnosti. Praktická část se zaměřuje na srovnání nízkonákladových společností …viac
Abstract:
The master's thesis is focused on marketing mix of services and the evaluation of the quality of personal selling and the approach of staff to customer itself at low-cost airlines. Theoretical part is segmented into four chapters, which focus on personal selling, marketing mix of services, customer behavior and low-cost airlines. Practical part aims to compare individual low-cost airlines and to evaluate …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kubáč, David. Návrh na zlepšení služeb nízkonákladových leteckých společností. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications