Bc. Dominika Horňáková

Bakalářská práce

Postoje české populace k reklamě

Attitudes of the Czech population to advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá postojem české populace k reklamě. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První teoretická část se zabývá teoretickým rozebráním problematiky, čili vysvětlením pojmů základy marketingu, marketingová komunikace, marketingový mix a reklama. Ve druhé, praktické části se zaměřuji na konkrétní problematiku postoje české populace. K základním bodům patří vytvoření specifické …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with attitudes of czech population to advertising. Thesis is divided to tvo main parts. First teoretical part deals with teoretical analysis of issue, it means explplanation of the terminologie basics of marketing, marketing communication, marketing mix and advertising.In second, practical part I focused on specific issues of attitudes of czech population. The goal is creating …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní