Radek Andó

Bakalářská práce

Návrh klimatizace a vytápění železničního vagónu podle zadání

Design of Air Conditioning and Heating Rail Car According to the Specifications
Anotace:
Práce se zabývá návrhem výkonu vytápění a klimatizace a návrhem rozvodů vzduchu železničního vloženého patrového vozu určeného k místní dopravě. Teoretická část je věnována historii a popisu možných způsobů vytápění železničních vozů. Další část je věnována legislativním zásadám pro návrh vytápění a popisu vozu a jeho složení. V praktické části je proveden výpočet ploch potřebných pro následný výpočet …více
Abstract:
This Bachelor thesis deals with design of air condition, heating power and desing of air distribution in a rail car for local transport. The introduction part describes history and possible ways of rail car heating. The next part deals with legislative principles of rail car heating and describes rail car and its composition. Then, there are calculations of areas that are necessary for further calculation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
  • Vedoucí: Zdeněk Kadlec
  • Oponent: Marcela Domagalová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava