David MACHALSKÝ

Bachelor's thesis

Analýza hloubky marketingové a podnikové orientace podniků mikro a malé velikosti ve Valašském Meziříčí

Analysis of the depth of market and entrepreneurial orientation of micro and small enterprises in Valašské Meziříčí
Abstract:
The size of a firm highly affects its ability to conduct conventional marketing activities and therefore micro or small companies tend either not to engage in marketing at all or fail in doing so. Over the last three decades the research of marketing for small firms has shifted towards the area of entrepreneurship as well as it is argued that the interface between Marketing and Entrepreneurship, known …more
Abstract:
Velikost firmy má velký vliv na její schopnost provádět konvenčí marketing a proto velice často firmy mikro a malé velikosti činnost marketingu zanedbávají nebo ji provádí špatně. V poslední 30 letech se výzkum marketingu malých firem začal věnovat více podnikové stránce malých firem a začal brát v potaz podnikatele jako jednotlivce a jejich schopnosti a dovednosti. V anglicky psané literatuře jsou …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2013
Accessible from:: 12. 8. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Kevin Rowles

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MACHALSKÝ, David. Analýza hloubky marketingové a podnikové orientace podniků mikro a malé velikosti ve Valašském Meziříčí. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe