Anna Matoušková

Bakalářská práce

Marketing Mix Analysis of Exit 112, s.r.o.

Marketing Mix Analysis of Exit 112, s. r. o.
Anotace:
The aim of the bachelor thesis is the marketing mix analysis of EXIT 112, furniture store near Jihlava. Quantitative research, via personal questionnaires, will determine the basis for the merchandiser's marketing mix modification, in the light of its future possible orientation on customers from the Vysocina Region. The thesis will also compare the offer of Exit 112 with IKEA, its most serious competitor …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.