Tereza Koutová

Master's thesis

Strategie značky Rex na českém trhu

Strategy of the Rex brand on the Czech Market
Anotácia:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií značky Rex na českém trhu, se zaměřením na relaunch, který proběhl v roce 2012. Hlavním cílem práce je prostřednictvím vlastního výzkumu vyhodnotit možnosti značky Rex a na jejich základě stanovit doporučení do budoucna. Úvodní teoretická část se věnuje definování základních pojmů vztahujících se ke strategii řízení značky. Druhá část se zabývá představením …viac
Abstract:
The thesis analyses marketing strategy of the Rex brand on the Czech market, with a focus on a relaunch implemented in 2012. The purpose of this thesis is to evaluate potential opportunities of Rex by means of personal research and to determine some future recommendations on the basis of the discovered opportunities. The first theoretical part defines the basic terms related to brand management strategy …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedúci: Přemysl Průša
  • Oponent: Markéta Nemeškalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/62953