Využití nástrojů marketingové komunikace při poskytování vzdělávacích služeb pro zahraniční studenty mimo EU – Elena Glotova
Elena Glotova
Master's thesis
Využití nástrojů marketingové komunikace při poskytování vzdělávacích služeb pro zahraniční studenty mimo EU
Use of Marketing Communications Tools in Providing Education Services for International Students Outside the EU
Abstract:
Cílem projektu je vybrat vhodné nástroje marketingové komunikace pro vybrané fakulty Univerzity Tomáše Bati v poskytování vzdělávacích služeb pro zahraniční studenty. První část práce se zabývá teoretickým zázemím tématu. V této kapitole jsou popsány klasifikace a marketingový mix služeb. Autor se pak více zaměřuje na specifika vzdělávacích služeb. Druhá část obsahuje popis provedeného výzkumu a analýzu …moreAbstract:
The aim of the project is to choose appropriate marketing communication tools for select-ed faculties of Tomas Bata University in providing education services for international students. The first part of the thesis deals with the theoretical background of the topic. In this chap-ter main features, classifications and marketing mix of services are described. Then the author focuses more on the specific …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GLOTOVA, Elena. \textit{Využití nástrojů marketingové komunikace při poskytování vzdělávacích služeb pro zahraniční studenty mimo EU}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/szunpt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Glotova, Elena. Využití nástrojů marketingové komunikace při poskytování vzdělávacích služeb pro zahraniční studenty mimo EU. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Budování značky Career Days na českém trhu
Alexandra Boskovičová -
Problematika prodeje produktů AIESEC na českém a zahraničním trhu
Petra Kutáková -
Analýza rozhodovacího procesu studentů na trhu zahraničních pracovních pobytů
Petra Morávková -
Výzkum informačního chování, postojů k open acess a publikačního chování akademických pracovníků Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Dagmar Šiková -
Interpretácia osobnosti značky: Prípadová štúdia so zameraním na knižnicu Univerzity Tomáše Bati v Zlíne
Matúš Hrušovský -
Plán rozvoje sportu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně na období let 2021-2025
Markéta Kolajová -
Analýza kvality života ve Zlíně očima studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Eliška Volná -
Motivace ke studiu oboru Sociální pedagogika v kombinované formě na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně
Marcela Krejčí