Tereza Doksanská

Bakalářská práce

Analýza marketingové činnosti stavební společnosti SMP CZ a.s.

Analysis of marketing activities of the contruction company SMP CZ a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou činnost stavební společnosti. Práci tvoří dvě hlavní části a to část teoretická a praktická. První část práce je věnována obecným teoretickým poznatkům z oblasti marketingu ve stavebnictví a jeho základním specifikům. Praktická část pak znázorňuje marketingovou činnost ve stavební společnosti SMP CZ a.s., hodnotí její vnitřní a vnější prostředí, analyzuje …více
Abstract:
This Bachelors degree work is focused on the marketing activities of a construction company. The work consists of two main parts: a theoretical and practical.The first part deals with general theoretical knowledge of marketing in the building industries and it's basic specifics. The practical part illustrates marketing activities of the construction company SMP CZ a.s., it evaluates it's internal and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
  • Vedoucí: Dagmar Skokanová
  • Oponent: Jan Jech

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28196