Reputační weby v ČR z hlediska poskytování informací spotřebitelům – Bc. Michaela Sedláková
Bc. Michaela Sedláková
Master's thesis
Reputační weby v ČR z hlediska poskytování informací spotřebitelům
Reputational sites in the Czech Republic in terms of providing information to consumers
Abstract:
Tato magisterská práce se zabývá reputačními weby. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se autorka věnuje základním pojmům a konceptům spojeným s reputací a hodnocením uveřejňovaným na internetu. Dále práce řeší otázku bezpečnosti a ochrany osobních údajů spojenou s reputačními weby. Část práce je věnována i spotřebnímu chování. Praktická část obsahuje analýzu reputačního …moreAbstract:
This master thesis deals with reputational sites. The work is divided into theoretical and practical part. The author deals with the basic terminology and concepts associated with reputation and published evaluation on the Internet in the theoretical part. The work also deals with the question of security and privacy protection associated with reputational sites. Part of the work is devoted to behavior …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bkv93/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 1. 2015
- Supervisor: PhDr. Iva Zadražilová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Understanding of ethical consumer
Kateřina Bartoníčková