Analýza využití sociálních sítí pro obchod a marketing – Bc. Martin Holubec
Bc. Martin Holubec
Bakalářská práce
Analýza využití sociálních sítí pro obchod a marketing
Analysis of the use of social networks for business and marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje využití sociálních sítí pro obchod a marketing. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku sociálních sítí, internetový marketing a obchod. V další části práce je provedena analýza současného stavu využívání sociálních sítí v rámci marketingu a obchodu. V závěru práce je řešen návrh na zefektivnění spravování stránek.Abstract:
This bachelor thesis focuses on use of social network for business and marketing. The theoretical of the thesis focuses on the characteristics of social network, internet marketing and business. In the next part of the paper, an analysis of the current state of social networks in the field of marketing and business. In conclusion the proposal is designed to streamline the manage of company page on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Morkus
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Holubec, Martin. Analýza využití sociálních sítí pro obchod a marketing. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka