PhDr. Beata Horníčková

Disertační práce

Kvalita předškolního vzdělávání v perspektivách jeho klíčových aktérů

The quality of preschool education in the perspectives of its key actors
Anotace:
Tato disertační práce se zabývá problematikou kvality v předškolním vzdělávání z perspektivy klíčových aktérů. Teoretický rámec práce tvoří představení pojmu kvalita ve vzdělávání se specifikací na předškolní vzdělávání. V návaznosti na stručný exkurz jsou představeny dva dichotomické přístupy k problematice definování kvality. První, objektivní přístup, který vymezuje přesné a měřitelné kritéria a …více
Abstract:
This dissertation deals with the issue of quality in preschool education from the perspective of key actors. The theoretical framework of the work consists of an introduction to the concept of quality in education with a specification for preschool education. Following the brief excursion, two dichotomous approaches to the problem of defining quality are presented. The first, an objective approach …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2024
  • Vedoucí: doc. PaedDr. Jana Majerčíková, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Horníčková, Beata. Kvalita předškolního vzdělávání v perspektivách jeho klíčových aktérů. Zlín, 2023. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe