Peter Hajduček

Bakalářská práce

Plánovanie, tvorba a propagácia B2C internetového obchodu

Plánování, tvorba a propagace B2C internetového obchodu
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je poskytnout ucelený pohled na problematiku plánování, tvorby a propagace internetového obchodu. S rostoucím konkurenčním bojem mezi obchody má kvalita webové stránky a její propagace stále větší význam pro obchodní úspěch. Hlavním těžištěm je analýza klíčových slov, optimalizace pro vyhledávače a propagace na sociálních sítích. Tato bakalářská práce je rozdělena na několik …více
Abstract:
The purpose of this Bachelor Thesis is to provide complex view at the planning, development and promotion of internet shopping. With increased competitive battle among the shops the web page quality and its promotion is more and more important for the success of the business. The core point is the keywords analysis, search engine optimization and promotion on social networks. This Bachelor Thesis is …více
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je poskytnúť ucelený pohľad na problematiku plánovania, tvorby a propagácie internetového obchodu. S rastúcim konkurenčným bojom medzi obchodmi má kvalita webovej stránky a jej propagácia stále väčšiu dôležitosť pre obchodný úspech. Hlavným ťažiskom je analýza kľúčových slov, optimalizácia pre vyhľadávače a propagácia na sociálnych sieťach. Táto bakalárska práca je rozdelená …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedoucí: Antonín Pavlíček
  • Oponent: Filip Hlinka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/27299