Dalibor Križan
Diplomová práce
Strategická analýza spoločnosti
Strategická analýza společnosti
Anotace:
Diplomová práce se zabývá strategickou analýzou společnosti Tesco Stores a.s. Teoretická část obsahuje představení metodologie problematiky strategické analýzy a jejích základních částí, jejichž znalost je podstatná při jejím zpracování. V úvodu praktické části je popsán profil společnosti Tesco. V analýze makrookolia jsou popsány informace o trendech a silách, které nejvíce ovlivňují maloobchodní …víceAbstract:
The thesis deals with the strategic analysis of Tesco Stores a.s. The theoretical part contains a presentation of the methodology issues of strategic analysis and its basic parts, whose knowledge is essential for its processing. Introduction of the practical part contains the description of the profile of Tesco. In the macro surroundings analysis are acquired information on the trends and forces that …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá strategickou analýzou spoločnosti Tesco Stores a.s. Teoretická časť obsahuje predstavenie metodológie problematiky strategickej analýzy a jej základných častí, ktorých poznanie je nevyhnutné pri jej spracovaní. V úvode praktickej časti je popísaný profil spoločnosti Tesco. V analýze makrookolia sú popísané informácie o trendoch a silách, ktoré najviac ovplyvňujú maloobchodný …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30942
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Helena Sedláčková
- Oponent: Josef Krause
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30942
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra -
Ekologie a třídění odpadů ve společnosti Tesco Stores ČR a. s. - strategie pro zapojení spotřebitelů
Kateřina Buráková -
Strategické řízení ve firmě TESCO SW
Iveta Stratilová -
Nová strategie Fairtrade sektoru firmy Tesco
Tereza BŘEČKOVÁ -
Marketingová strategie společnosti Tesco při zavádění nových výrobků na trh
Marie Guričová -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti Tesco Stores ČR, a.s.
Iva Šlemendová