Daniela Kratochvílová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace zaměřená na osobní prodej

Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část poskytuje v úvodu čtenáři seznámení se základními pojmy spjatými s daným tématem, v hlavní části se již věnuje jednotlivým nástrojům marketingové komunikace, které jsou v dnešní době hojně využívány pro propagaci nabízených produktů či služeb. V závěru teoretické části je práce detailněji orientována …více
Abstract:
The Bachelor thesis is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. The theoretical part explains basic terms which related to the given topic. The main part includes particular instruments of marketing communication which are often used for promoting products and services by many companies. The final part is focused on personal selling as one of the instruments of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2014
Identifikátor: http://theses.cz/id/tpcktl/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2015

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií