Kristýna Výletová

Diplomová práce

Využití neuromarketingu při analýze reklamní kampaně v segmentu mobilních operátorů

Neuromarketing and its Usage by the Analyzing of Advertising Campaign in the Telephone Operators´ Segment
Anotace:
Diplomová práce se věnuje u nás novému pojmu neuromarketing a jeho specifické aplikaci v kvalitativním marketingovém výzkumu. V teoretické části si osvětlíme pojmy marketing, marketingový výzkum, budeme se do hloubky věnovat neuromarketingu. V aplikační části si představíme společnost Vodafone, jejíž reklamní kampaň budeme analyzovat z několika pohledů. Jako první analyzujeme reklamní kampaň tohoto …více
Abstract:
My master's thesis goes in for new term neuromarketing and its specific application in a quality marketing research. In a theoretical part I will present terms like marketing, marketing research and neuromarketing. In an application part I will introduce a company Vodafone, whose campaign will be analyze from many views. Firstly I will analyze an advertising campaign with a help of its emotional and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jitka Vysekalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35632