Bc. Veronika Štedráková

Master's thesis

Marketingový výzkum v oblasti trhu služeb

The marketing research in market services
Abstract:
Tématem mé diplomové práce je Marketingový výzkum v oblasti trhu služeb. Cílem této práce bylo zhodnotit nákupní chování žen při výběru kosmetiky. Pro správné pochopení tématu je v první části teorie popsán marketingový výzkum jako takový, jeho význam a místo v marketingovém informačním systému. V další části teorie je uveden přesný postup marketingového výzkumu. Praktickou část věnuji dvěma výzkumům …more
Abstract:
The theme of this thesis is The marketing research in market services. The aim of this study was to evaluate the purchasing behavior of women when they are choosing cosmetics. For a correct understanding of the topic in the first part of the theory I have described marketing research, its importance and place in the marketing information system. In another part of the theory I have introduced the exact …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 11. 2012
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová
  • Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní