Melissa Biundo

Bakalářská práce

Personální marketing firmy

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá personálním marketingem, což je v podstatě využití marketingových přístupů v personalistice. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické.Teoretická část je zpracována na základě literární rešerše. Zprvu vymezuje personální marketing obecně, tj. jeho pojetí a význam, historie vzniku, přínosy a marketingový mix v personalistice. Další kapitola je věnována …více
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with personnel marketing, which is essentially the use of marketing approaches in human resources. The work is divides into two main parts - theoretical and practical. The theoretical part is elaborated on the basis of a literature review. At first defines personnel marketing in general it means its concept and importance, history, benefits and the marketing mix in human …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor: http://theses.cz/id/tw25z9/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a management / Personální management v průmyslových podnicích