Vliv mediální výchovy na postoj žáků druhého stupně základní školy k reklamě – Bc. Lucie Buňková
Bc. Lucie Buňková
Diplomová práce
Vliv mediální výchovy na postoj žáků druhého stupně základní školy k reklamě
The Impact of Media Education on the Attitude of Upper Primary School Students to the Advertisement
Anotace:
Cílem diplomové práce je ověřit efektivitu připraveného projektového dne z mediální výchovy na téma reklama. V teoretické části se práce zabývá televizní reklamou, uvádí její typy a z nich vyplývající způsoby manipulace. Dále zmiňuje techniky, které tvůrci reklam využívají pro její zatraktivnění a přesvědčení zákazníků o koupi výrobku, popisuje specifický reklamní jazyk a podobu efektivně vytvořeného …víceAbstract:
The aim of the thesis is to check the effectiveness of a created project from media education concerning TV commercials. The theoretical part deals with TV commercials, describes their types and following ways of manipulation. Then the techniques that the authors of the advertisements use to make it more attractive and to persuade the spectators to buy the products are described as well as the specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4228
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Radka Skorunková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Olga Kesnerová Řádková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk a literatura, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - občanská nauka
Práce na příbuzné téma
-
Postoje žáků k návykovým látkám a k prevenci drogových závislostí
Žaneta Muronová -
Postoj žáků 2. stupně ZŠ k hudební výchově
Lenka Váradiová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Komparace vztahu žáků k matematice vzhledem k pohlaví v pátých třídách 1. stupně běžných základních škol, škol Montessori a žáků vyučovaných podle Hejného metody
Kateřina KALÍKOVÁ -
Postoj učitelů základních a středních škol k nadaným dětem a k jejich vzdělávání
Dana Juhová -
Postoj žáků střední školy k výuce informatiky a ICT
Jana Remešová -
Postoj žiakov SOŠ k matematike
Ľubomír Barnišin -
Postoje žáků k lidové hudbě a tancům z oblasti kyjovského Dolňácka
Ivana Kopřivová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
31. 5. 2016