Marcela ZUBRIČANOVÁ

Bachelor's thesis

Linguistic Means Used in the Promotion of Destinations in Tourism

Linguistic Means Used in the Promotion of Destinations in Tourism
Abstract:
This thesis focuses on the analysis of linguistic means used in the promotional materials for tourism. The theoretical part compares advertising with promotion and explains the main differences. Also, the theory of tourism is described. Later, the thesis deals with persuasive and influencing methods used in promotion. The analysis of linguistic means is focused on lexicology and syntax. In the conclusion …viac
Abstract:
Tato práce se soustředí na analýzu lingvistických prostředku užívaných v propagačních materiálech v oblasti turizmu. Teoretická část porovnává reklamní diskurz s propagačním a vysvětluje základní rozdíly. Také je rozebrána teorie cestovního ruchu. Práce se pak zabývá přesvědčovacími a ovlivňujícími metodami, které se užívají v propagačních materiálech. Analýza lingvistických prostředku se soustředí …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZUBRIČANOVÁ, Marcela. Linguistic Means Used in the Promotion of Destinations in Tourism. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta

University of Ostrava

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
Philology / English for Business

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.