Jindřich BENKO

Bakalářská práce

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo

Creative advertising strategies in czech TV commercials for beer
Anotace:
Kreativní reklamní strategie je jedním z faktorů úspěšné reklamy. Skládá se z pěti dílčích částí, které se navzájem ovlivňují a společně určují úspěšnost a originalitu reklamy. Tato práce se zabývá reklamní kreativní strategií v české televizní reklamě na pivo. Teoretická část nabízí náhled do obecných zásad a charakteristik této problematiky. Praktická část analyzuje reklamní kampaně v českém prostředí …více
Abstract:
Creative advertising strategy is one of the factors of successful commercial. It consists of five parts that interact with each other and together they make commercial successful and original. This thesis deals with advertising strategy in Czech television commercials for beer. The theoretical part offers insight to general principles of this issue. The practical part analyzes advertising campaigns …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011
Identifikátor: 18734

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eliška Kubíčková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BENKO, Jindřich. Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe