Linda Jedlinská

Bachelor's thesis

Online propagace České republiky jako turistické destinace

Online Promotion of the Czech Republic as a Tourist Destination
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je analýza online propagace České republiky jako turistické destinace pod vedením agentury CzechTourism. První kapitola teoretické části práce je věnována online marketingu, jeho odlišnostem od klasického marketingu a online marketingovému mixu. Druhá kapitola se zaměřuje na marketing v cestovním ruchu, jeho specifika a taktický marketing destinace. Praktická část se zabývá …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the online promotion of Czech Republic as a tourist destination under the leadership of the CzechTourism agency. The first chapter of the theoretical part is dedicated to online marketing, its differences from offline marketing and online marketing mix. The second chapter focuses on marketing in tourism, its specifics and tactical destination marketing. The practical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jedlinská, Linda. Online propagace České republiky jako turistické destinace. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta