Obecní koordinátor celoživotního vzdělávání jako aktér rozvoje obce. – Ing. Mgr. Marcela Blažková
Ing. Mgr. Marcela Blažková
Master's thesis
Obecní koordinátor celoživotního vzdělávání jako aktér rozvoje obce.
Communal coordinator of lifelong learning as a participant for municipality development.
Abstract:
Předkládaná diplomová práce si klade otázku, jakým způsobem může obecní koordinátor celoživotního vzdělávání přispět k rozvoji obce. První část je věnována definici obce, její situaci a rozvoji. Navazuje na to vysvětlení různých metod a způsobů práce. Podrobněji je zde popsána komunitní práce a zapojení lidí. Následuje specifikace obecního koordinátora celoživotního vzdělávání, jeho vzdělání a financování …moreAbstract:
This paper deals with the question of the way of contribution to municipality development of Communal coordinator of lifelong learning. The first part deals with the definition of municipality, its position and its development. The next part of the text is explanation of various methods and systems of working. Communal work is described in more detail and also participation of people. Communal coordinator …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 6. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tksfq/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2009
- Supervisor: Dipl.-Theol. Univ. Stanislava Ševčíková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Markéta Horáková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Social Policy and Social Work / Social Policy and Social Work
Theses on a related topic
-
Towards a Hayekian Theory of Integration: The Role of Referendums in the Evolution of the EuropeanEconomic Constitution
Jernej Kosec -
Komunitní sociální práce v romské osadě
Martina Petrůjová -
Komunitní vzdělávání - ověření koncepce komunitní školy s důrazem na možnosti přeměny školy na společenské, kulturní a vzdělávací centrum obce
Hana Knapová -
Domácí a komunitní vzdělávání
Natálie ŠAFRÁNKOVÁ -
Přírodní a komunitní zahrada pro primární vzdělávání ve 21. století
Jarmila Divišová -
Komunitní vzdělávání
Pavla TARTANOV -
Základní škola jako komunitní centrum obce
Martina Holeková -
Vzdělávání pro zdraví ve školní zahradě s využitím permakulturních prvků a komunitní zahrady
Lenka Grmelová