Luciána Čvirková

Bachelor's thesis

Určenie a implementácia archetypálnej identity značky Alizé do marketingovej stratégie a komunikácie.

Určení a implementace archetypální identity značky Alizé do marketingové strategie a komunikace
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na poznání archetypální identity značky Alizé. Teoretická část obsahuje definice základních pojmů zabývajících se značkou, brandingem, marketingovou strategií a teorie archetypů. V analytické části je provedena analýza současného stavu značky na základě hloubkového rozhovoru s jejími zástupci. Ten byl proveden s cílem zhodnotit její konkurenci, zákazíky a současnou …more
Abstract:
This bachelor thesis is focuses on the knowledge of the archetypal identity of the Alizé brand. The theoretical part contains definitions of basic terms regarding brand, branding, marketing strategy and archetype theory. In the analytical part, an analysis of the current state of the brand is carried out based on an in-depth interview with its representatives. It was carried out in order to evaluate …more
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zameriava na poznanie archetypálnej identity značky Alizé. Teoretická časť obsahuje definície základných pojmov zaoberajúcich sa značkou, brandingom, marketingovou stratégiou a teórie archetypov. V analytickej časti je prevedená analýza súčasného stavu značky na základe hĺbkového rozhovoru s jej zástupcami. Ten bol prevedený s cieľom zhodnotiť jej konkurenciu, zákazíkov a súčasnú …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Peter Červinka
  • Reader: Peter Hajnala, PhD. MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON