Festivaly reklamy jako jeden ze způsobů hodnocení reklamy – Bc. Markéta ANIOLOVÁ
Bc. Markéta ANIOLOVÁ
Bakalářská práce
Festivaly reklamy jako jeden ze způsobů hodnocení reklamy
Advertising festivals-tool of evaluatin advertising
Anotace:
Práce se zaměřuje na vytvoření uceleného přehledu většiny významných festivalů reklamy v celosvětovém měřítku. Cílem je zmapovat festivaly reklamy všech kontinentů a vysledo-vat, jak festivaly fungují, jakou mají roli v kontextu marketingových komunikací a zda mezi nimi existují nějaké odlišnosti.Abstract:
The work will provide a wholistic overview of major advertising festivals worldwide. The goal is to map out main ad festivals covering all the continents, investigate their focus and find out whether there are any differeces among them. The objective is also to review how the festivals work process wise and what is their role within marketing communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10647
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
- Vedoucí: Mgr. Petr Podlešák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANIOLOVÁ, Markéta. \textit{Festivaly reklamy jako jeden ze způsobů hodnocení reklamy} Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/ug2i1m/. [cit. 2024-04-20].
Jak správně citovat práci
ANIOLOVÁ, Markéta. Festivaly reklamy jako jeden ze způsobů hodnocení reklamy. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Návrh marketingové komunikace folklorního festivalu
Veronika Hamanová -
Návrh marketingové komunikace festivalu Potterfest
Tomáš Vondráček -
Návrh marketingové komunikace pro sportovní akci Street game festival
Michal GAVENDA -
Marketingové komunikace festivalu Kočí v Chotči
David Dobeš -
Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava
Aneta Pospíšilová -
Návrh marketingové komunikace festivalu Janáček Brno
Kateřina Lexmannová