Bc. Markéta ANIOLOVÁ

Bakalářská práce

Festivaly reklamy jako jeden ze způsobů hodnocení reklamy

Advertising festivals-tool of evaluatin advertising
Anotace:
Práce se zaměřuje na vytvoření uceleného přehledu většiny významných festivalů reklamy v celosvětovém měřítku. Cílem je zmapovat festivaly reklamy všech kontinentů a vysledo-vat, jak festivaly fungují, jakou mají roli v kontextu marketingových komunikací a zda mezi nimi existují nějaké odlišnosti.
Abstract:
The work will provide a wholistic overview of major advertising festivals worldwide. The goal is to map out main ad festivals covering all the continents, investigate their focus and find out whether there are any differeces among them. The objective is also to review how the festivals work process wise and what is their role within marketing communication.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10647

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Petr Podlešák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ANIOLOVÁ, Markéta. Festivaly reklamy jako jeden ze způsobů hodnocení reklamy. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace