Gabriela Vainholdová
Master's thesis
Corporate Identity vybrané společnosti
Abstract:
Diplomová práce „Corporate Identity vybrané společnosti“ na základě rešerše literatury popisuje práci s Public Relations, firemní identitu a její jednotlivé složky, které jsou firemní kultura, komunikace, design a produkt. Praktická část se zabývá firemní identitou společnosti SAP a pomocí dotazníkového šetření zjišťuje povědomí o společnosti SAP v České republice. Cílem diplomové práce je analýza …moreAbstract:
Master’s thesis “Corporate Identity of Selected Company” based on literature review describes Public Relations, Corporate Identity and its components as corporate culture, communication, design and product. The practical part deals with Corporate Identity of SAP and through a questionnaire survey identifies the awareness of SAP in Czech Republic. The aim of this thesis is to analyse the current state …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2017
Identifier:
http://theses.cz/id/ugk4ey/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2017
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAINHOLDOVÁ, Gabriela. \textit{Corporate Identity vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2017. Available from: https://theses.cz/id/ugk4ey/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Theses on a related topic
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Porovnání postupů v corporate social responsibility reportingu
Markéta Kleinová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić