Bc. Adéla Svozilková

Bakalářská práce

Strategický marketing včetně projektové studie

Strategic marketing including project study
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navržení vhodného marketingového plánu pro společnost „Už to neřeším“. V teoretické části jsou popsány klíčové aspekty strategického marketingu a postup tvorby marketingového plánu. V projektové studii je představena vybraná společnost a na základě marketingové situační analýzy je vytvořen konkrétní marketingový plán včetně návrhu jeho realizace, kontroly i vyhodnocení.
Abstract:
The main goal of the Bachelor thesis is to create an appropriate marketing plan for the company „Už to neřeším“. The teoretical section describes the key aspects od strategic marketing and the process of making a marketing plan. A selected company is presented in the project study and a specific marketing plan is created based on the marketing situational analysis, including the design of its implementation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.