Veronika Sitníková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace u vybrané neziskové organizace

Marketing Communication of Selected Non-profit Organization
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjištění účinnosti marketingové komunikace u vybrané neziskové organizace a návrhy na zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. V teoretické části je definována nezisková společnost, marketingová komunikace a její části. Dále následuje charakteristika situačních analýz a marketingového výzkumu. V praktické části jsou provedeny jednotlivé …více
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to determine the effectiveness of marketing communication for selected non-profit organization and suggestions for improvement. The thesis is dividend into two parts, into the theoretical and practical part. In theoretical part is defined non-profit organization, marketing communication and its parts. Next point is characteristic situation analysis and marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sitníková, Veronika. Marketingová komunikace u vybrané neziskové organizace. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe