Bc. Tereza Dufková

Diplomová práce

Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace

Use of Marketing Research for Effective Marketing Communication Tools Set
Anotace:
Tématem diplomové práce je „Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace”. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části vysvětluji základní pojmy, jako je marketingová komunikace a jednotlivě i její nástroje. Dále se v práci zabývám informačním systémem a objasněním problematiky ohledně marketingového výzkumu. Praktická část je věnována …více
Abstract:
Theme of thesis is "Use of marketing research for effective marketing communication tools set." The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part explains the basic terms such as marketing communication and individually its tools. Furthermore, I focus on the information system and clarifying issues regarding marketing research. The practical part is devoted to the analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Václav Forst, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace