Barbora KROPÁČOVÁ

Bakalářská práce

Reklama v časopisech pro dívky

Anotace:
Bakalářská práce s názvem Reklama v časopisech pro dívky, je zaměřena na reklamní texty, které byly zveřejněny ve vybraných českých dívčích časopisech. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V první části jsou uvedeny teoretické informace o reklamě, následně charakterizovány české časopisy pro dívky. Stanovena jsou teoretická východiska pro reklamu a reklamní styl. Analýza je zaměřena …více
Abstract:
Bachelor thesis entitled Advertising in Magazines for Girls is focused on advertising texts, which were published in selected Czech girls' magazines. The work is divided into theoretical and practical part. The first part provides theoretical information on advertising, subsequently the characteristics of Czech magazines for girls. The theoretical basis for advertising and promotional style is established …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
  • Vedoucí: doc. PhDr. Ludmila Zimová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KROPÁČOVÁ, Barbora. Reklama v časopisech pro dívky. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta