Bc. Jan Hnyk

Bachelor's thesis

Elektronický marketing jako nástroj internetové nákupní galerie

Electronic marketing as a tool for internet shopping gallery
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na vysvětlení a řešení problematiky elektronického marketingu jako nástroje internetové galerie, který má vliv jak na internetové zákazníky, tak i na dodavatele. Teoretická část přináší jednotlivá východiska řešení problematiky elektronického marketingu a analyzuje internetové obchody, internetový prodej, založení a provozování internetové galerie. V části praktické je …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on explanation and solution of problematic of the electronic marketing as a tool of internet gallery which influences internet customers as well as suppliers. The theoretical part brings particular solutions of electronic marketing and analyses internet shops, internet sales, set up and operation of internet gallery. The aim of the practical part is to show realization of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing Pavel Nesejt

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance