Tan-Ya Liu

Diplomová práce

International Brand Management of Taiwanese Companies

International Brand Management of Taiwanese Companies
Anotace:
Podnikatelské prostředí se v současné době stává vice a vice konkurenčním; společnosti jsou nuceny posilovat své pozice prostřednictvím zesílení svých marketingových strategií a brand managementu. Vytvořit značku a vyvinout brand management je značnou výzvou pro taiwanské výrobce původních produktů (ODMs) nebo původních zařízení (OEMs). Studie se dále zaměřuje na vývojovou cestu taiwanských notebooků …více
Abstract:
Nowadays business environment becomes more and more competitive; companies are forced to enhance their position through strengthening of their marketing strategies and brand management. To build a brand and to develop brand management is a huge challenge for Taiwanese original design manufacturers (ODMs) or original equipment manufacturers (OEMs) as they focus more on contract manufacturing. The thesis …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 10. 2009
  • Vedoucí: Ludmila Štěrbová
  • Oponent: Matthias Eickhoff

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14832