Jan Gleza

Diplomová práce

Cloud computing v herním průmyslu

Cloud Computing in Gaming Industry
Anotace:
Tato práce analyzuje současný stav distribuce software v herním průmyslu a jeho největší výzvy. Zároveň nabízí pohled na zcela jiný přístup k distribuci software a sice skrze Cloud Gaming. V praktické části jsou vyzkoušena existující řešení a je proveden rozbor funkcionality. Praktická část obsahuje i experiment stavby vlastního řešení pomocí existujících nástrojů a následnou diskuzi výsledku.
Abstract:
This thesis analyzes current status of software distribution in gaming industry and its biggest challenges. Thesis also includes insight in completely different approach to the software distribution -- Cloud Gaming. In practical part are thoroughly tested existing solutions and done functionality analysis. Practical part also includes experiment which regards to building own platform using currently …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
  • Vedoucí: Petr Koubský
  • Oponent: Michal Jakl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31678

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie