Efektivnost virového marketingu v IT firmách – Ing. Mgr. Jan Urbík, MBA
Ing. Mgr. Jan Urbík, MBA
Diplomová práce
Efektivnost virového marketingu v IT firmách
The effectiveness of viral marketing in IT companies
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem efektivity virálního marketingu na současném trhu. První část práce je věnována marketingu z obecného pohledu. Jsou zde srovnány informace týkajícím marketingového mixu, zákaznického mixu, komunikačního modelu atd. Zbylé části se zabývají pouze virálním marketingem. Nejprve popisuju pozici virálního marketing v oblasti nových marketingových trendů. Upozorňuji …víceAbstract:
This diploma thesis is talking about the effectiveness of Viral marketing on the current market. In the first part of my diploma thesis you will find the information about marketing in general. It means mainly the information about Marketing Mix, Customer Mix, communication etc. The body of my diploma thesis is focusing on viral marketing itself. I have described the position of Viral marketing in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lomu7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Vztahový marketing
Hana Škrlantová -
Virální marketing a sociální sítě
Tomáš Bittner -
Virální marketing a využití sociálních medií v českých společnostech
Alena Pumprová -
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Virální marketing optikou teorie nových médií
Barbora Kašparová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing
Andrea SALÁKOVÁ -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková