Ing. Mgr. Jan Urbík, MBA

Diplomová práce

Efektivnost virového marketingu v IT firmách

The effectiveness of viral marketing in IT companies
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem efektivity virálního marketingu na současném trhu. První část práce je věnována marketingu z obecného pohledu. Jsou zde srovnány informace týkajícím marketingového mixu, zákaznického mixu, komunikačního modelu atd. Zbylé části se zabývají pouze virálním marketingem. Nejprve popisuju pozici virálního marketing v oblasti nových marketingových trendů. Upozorňuji …více
Abstract:
This diploma thesis is talking about the effectiveness of Viral marketing on the current market. In the first part of my diploma thesis you will find the information about marketing in general. It means mainly the information about Marketing Mix, Customer Mix, communication etc. The body of my diploma thesis is focusing on viral marketing itself. I have described the position of Viral marketing in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance