Bc. František Koutník

Diplomová práce

Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy

Marketing Strategy of Entry of a Company to New Markets
Anotace:
Diplomová práce řeší problematiku vstupu české strojírenské společnosti na nové zahraniční trhy. Cílem diplomové práce je provedení vnějších a vnitřních marketingových analýz mapující stávající situaci a na jejich základě návrh marketingové strategie vedoucí k úspěšnému vstupu firmy na čínský trh. Diplomová práce se v první části zabývá teoretickými východisky marketingové strategie, analýzám a specifickým …více
Abstract:
Master thesis solves issues of entering Czech engineering company to new foreign markets. The aim of master thesis is realization of external and internal marketing analyses mapping the current situation and based on that proposal of marketing strategy contributing to successful entry of company to Chinese market. Diploma thesis first deal with theoretical description of marketing strategy, analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní