Bc. Adéla Krygelová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybrané finanční instituce

Marketing communication of a selected financial institution
Abstract:
Cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení ke zlepšení marketingové komunikace firmy. Teoretická část bude obsahovat teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace, tvorby komunikační strategie a nástrojů komunikačního mixu, a to jak v offline tak online prostředí. V praktické části bude představena firma, realizovaná analýza úrovně marketingové komunikace ve firmě dle jednotlivých nástrojů …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose recommendation to improve the marketing communication of the company. The theoretical part will contain theoretical knowledge about marketing communication, creating a communication strategy and communication mix tools, both in the offline and online environment. The practical part will introduce the company, an analysis of the level of marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 8. 2022
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné