Strategie vstupu firmy na francouzský trh prostřednictvím online marketingu – Michaela Důrková
Michaela Důrková
Diplomová práce
Strategie vstupu firmy na francouzský trh prostřednictvím online marketingu
Entry strategie of the company to the French market through online marketing
Anotace:
Cílem diplomové práce je poskytnout rady podnikům, které se rozhodnou vstoupit na francouzský trh pomocí internetového marketingu. Rady jsou podávány na základě průzkumu specifik daného trhu, dále byl proveden vlastní výzkum mezi francouzskými spotřebiteli, kteří byli cílovou skupinou detailně popsané marketingové strategie firmy. Tato firma poskytla prostor pro praktické vyzkoušení různých marketingových …víceAbstract:
The thesis aims to provide guidance to companies that desire to enter the French market with the aid of internet marketing. Recommendations are given based on a survey of specifics of the market and the environment that the market provides. It was also made its own research among French consumers who were the target group of marketing strategy described in thesis in details. The company has provided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48411
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2016
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Pavel Kuchta
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48411
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
Assessing the feasibility of a market entry to the French market for a Czech company specialized in joint nutrition
Marek Musil -
Kulturní specifika francouzských turistů na trhu cestovního ruchu v České republice
Michaela Pekařová -
Spotřebitelské chování na trhu s vínem
Tereza Jurdová -
Marketingová strategie společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. na francouzském trhu
Alena Křečková -
Image České republiky na francouzském trhu cestovního ruchu
Karolína ŠIŠPELOVÁ -
Analýza marketingových komunikací francouzské kosmetické značky na českém trhu
Zuzana Musilová -
Porovnání marketingové strategie značky Nespresso na francouzském a českém trhu
Jana Bouberlová