Identita a image značky AUDI na českom trhu – Martin Figura
Martin Figura
Diplomová práce
Identita a image značky AUDI na českom trhu
Identita a image značky AUDI na českém trhu
Anotace:
Práce se zabývá vnímáním značky Audi na českém trhu. V teoretické části je charakterizována terminologie týkající se pojmů značka, image a identita. Praktická část zahrnuje analýzu dat získaných z vlastního průzkumu, jenž se snaží odhalit shodnosti či nepřesnosti ve vnímání image a identity značky. Zobrazuje skutečnou image značky Audi a zároveň zjišťuje, zda došlo k vyvrácení předsudků, které o značce …víceAbstract:
The work deals with the perception of the Audi brand in the Czech market. The theoretical part describes the terminology related to the concepts of brand image and identity. The practical part includes an analysis of data obtained from my own research that seeks to uncover the match or inaccuracies in the perception of image and brand identity. It shows the actual image of Audi and also finds whether …víceAbstract:
Práca sa zaoberá vnímaním značky AUDI na českom trhu. V teoretickej časti je charakterizovaná terminológia týkajúca sa pojmov značka, image a identita. Praktická časť zahŕňa analýzu dát získaných z vlastného prieskumu, ktorý sa snaží odhaliť zhodnosti či nepresnosti vo vnímaní image a identity značky. Zobrazuje skutočnú image značky AUDI a zároveň zisťuje, či došlo k vyvráteniu predsudkov, ktoré o …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46082
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46082
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Dermacol na českém trhu
Barbora Chládková -
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková -
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Tereza Červinková -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Image a identita vybrané značky podniku
Nikola Drbohlavová