Martin Figura

Diplomová práce

Identita a image značky AUDI na českom trhu

Identita a image značky AUDI na českém trhu
Anotace:
Práce se zabývá vnímáním značky Audi na českém trhu. V teoretické části je charakterizována terminologie týkající se pojmů značka, image a identita. Praktická část zahrnuje analýzu dat získaných z vlastního průzkumu, jenž se snaží odhalit shodnosti či nepřesnosti ve vnímání image a identity značky. Zobrazuje skutečnou image značky Audi a zároveň zjišťuje, zda došlo k vyvrácení předsudků, které o značce …více
Abstract:
The work deals with the perception of the Audi brand in the Czech market. The theoretical part describes the terminology related to the concepts of brand image and identity. The practical part includes an analysis of data obtained from my own research that seeks to uncover the match or inaccuracies in the perception of image and brand identity. It shows the actual image of Audi and also finds whether …více
Abstract:
Práca sa zaoberá vnímaním značky AUDI na českom trhu. V teoretickej časti je charakterizovaná terminológia týkajúca sa pojmov značka, image a identita. Praktická časť zahŕňa analýzu dát získaných z vlastného prieskumu, ktorý sa snaží odhaliť zhodnosti či nepresnosti vo vnímaní image a identity značky. Zobrazuje skutočnú image značky AUDI a zároveň zisťuje, či došlo k vyvráteniu predsudkov, ktoré o …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46082

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod