Martin Kostelník

Master's thesis

Vnímání internetové reklamy v české internetové populaci a její segmentace

Perception of Online Advertising in the Czech Online Population and its Segmentation
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat vnímání internetové reklamy českou internetovou populací a její následná segmentace, aby mohla tato práce přinést doporučení, jak co nejúčinněji a nejefektivněji využívat nástrojů internetové reklamy v českém internetovém prostředí. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, metodologické a praktické. V teoretické části je popsáno prostředí internetové reklamy …more
Abstract:
This master´s thesis aims to analyse the perception of online advertising by the Czech online population and its subsequent segmentation to provide recommendations on how to efficiently use online advertising tools in the Czech internet environment. The thesis is divided into three parts - theoretical, methodological and practical. The theoretical part describes the online advertising environment as …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2017
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Václav Závada

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69723