Bc. Pavlína Valentová

Diplomová práce

Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace

The synergistic effect of integrated marketing communication tools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím synergického efektu v integrované marketingové komunikaci. Práce popisuje jednotlivé nástroje integrované marketingové komunikace a definuje synergický efekt. Praktická část práce se pak zaměřuje na prokázání synergického efektu v kampani jednoho z českých operátorů.
Abstract:
This thesis deals with the use of a synergistic effect in integrated marketing communications, describes the tools of integrated marketing communications and defines a synergistic effect. An objective of practical part of the thesis is demonstrating the synergic effect in the campaign of one of Czech mobile operators.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní