Komunikace a vizuální identita komunitního plánování sociálních služeb – BcA. Dagmar GREGOROVÁ
BcA. Dagmar GREGOROVÁ
Master's thesis
Komunikace a vizuální identita komunitního plánování sociálních služeb
Communication and Vizual Identity of Community Planning of Social Services
Abstract:
Autorka diplomové práce se zabývá komunikací a identitou komunitního plánování sociálních služeb. Práce je standardně rozdělena do tří částí. První teoretická část diplomové práce je zaměřena obecně na komunikaci sociálních služeb. Druhá praktická část práce seznamuje s konkrétními prostředky, akcemi a aktivitami komunikace a PR komunitního plánování. Ve třetí projektové části pak autorka provedla …moreAbstract:
The author of the thesis deals with communication and identity of community planning of social welfare services. The thesis is divided into three parts. The first theoretical part is focused on communication of social welfare services in general. The second practical part gives information about particular means, events and activities of communication and PR of community planning. In the third project …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 9. 2011
Identifier:
23099
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GREGOROVÁ, Dagmar. \textit{Komunikace a vizuální identita komunitního plánování sociálních služeb}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/vivgll/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GREGOROVÁ, Dagmar. Komunikace a vizuální identita komunitního plánování sociálních služeb. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 09. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Non-Profit and Social Services Administration
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Osobní vizuální identita a její praktická aplikace v oblasti fitness
Daniel Reizenthaler -
Dynamické vizuální identity: Analýza využití flexibilních prvků v grafickém designu
Jakub Jonáš -
Vizuální identita značky v online prostředí
Lucia Mišeková -
Vizuální identita kina Luna v Českém Krumlově
Jan VODIČKA -
Vizuální identita studentského projektu v rámci Pražského Quadriennale
Kristýna Žáčková -
Jednotná vizuální identita lektorského centra GASK v Kutné Hoře
Tereza Budská -
Vizuální identita a propagace Slovenského komorního divadla v Martině
Katarína Štefániková