Mgr. Zuzana KNEDLOVÁ

Bakalářská práce

Ochutnávky a prezentace výrobků v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje

Tasting and presentation of the products in the hypermarkets and the supermarkets as the form of sales presentation
Anotace:
V mé bakalářské práci se zaměřím na prezentace a ochutnávky v hypermarketech a supermarketech. Cílem mé práce je zjistit, jak ovlivňují nákupní chování zákazníků, jakým druhům výrobků dávají zákazníci při prezentacích a ochutnávkách přednost. Také bych chtěla zjistit, jak jsou tyto aktivity efektivní z pohledu zadavatele. K zjištění údajů od zákazníků použiji metodu marketingového průzkumu - dotazník …více
Abstract:
In my bachelor thesis I focus on the presentations and in-store tasting in hypermarkets and supermarkets. I want to find out how presentations and in-store tasting influence customers, which sort of products does the customer prefer during the presentations and in-store tasting. I would like to find out, how these activities are efficient for the submitters. To find out these questions from customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor: 4810

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KNEDLOVÁ, Zuzana. Ochutnávky a prezentace výrobků v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.