Ing. Jitka Bláhová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum
Marketing research
Anotace:
Ve své práci se zabývám marketingovým výzkumem zaměřeným na výzkum spokojenosti zákazníků se službami, které poskytuje společnosti Rengl, s.r.o. Teoretická část se zaměří na definici marketingového výzkumu, metod a technik výzkumu a také na problematiku konstrukce dotazníku. V praktické části je popsán postup mého výzkumu a je zde také zohledněna výnosová a nákladová stránka výzkumu.Abstract:
In this thesis I am engaged in the issue of market research focusing on marketing research of customer satisfaction, which is company Rengl, s.r.o. provided. The theoretical part will focus on the definition of marketing research, methods and techniques of research and also on the issue of construction of the questionnaire. The practical part describes the process of my research and here is also reflection …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ct4cr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Marcela Vopařilová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta