Ing. Jitka Bláhová

Bakalářská práce

Marketingový výzkum

Marketing research
Anotace:
Ve své práci se zabývám marketingovým výzkumem zaměřeným na výzkum spokojenosti zákazníků se službami, které poskytuje společnosti Rengl, s.r.o. Teoretická část se zaměří na definici marketingového výzkumu, metod a technik výzkumu a také na problematiku konstrukce dotazníku. V praktické části je popsán postup mého výzkumu a je zde také zohledněna výnosová a nákladová stránka výzkumu.
Abstract:
In this thesis I am engaged in the issue of market research focusing on marketing research of customer satisfaction, which is company Rengl, s.r.o. provided. The theoretical part will focus on the definition of marketing research, methods and techniques of research and also on the issue of construction of the questionnaire. The practical part describes the process of my research and here is also reflection …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management