Vztahový marketing hotelu K+K Central – Ivana Jindřichová
Ivana Jindřichová
Bakalářská práce
Vztahový marketing hotelu K+K Central
Customer relationship marketing in K+K Hotel Central
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza řízení vztahů se zákazníky v Hotelu K+K Central. Teoretická část představí obsah a význam CRM v dostupné odborné literatuře, s důrazem na reflexi nejnovějších poznatků v této oblasti. Praktická část se bude věnovat analýze dat získaných dotazováním hostů daného hotelu. Základní výzkumnou metodou je kvantitativní marketingový výzkum, jehož výsledky poslouží jako podklad …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.