Ivana Jindřichová

Bakalářská práce

Vztahový marketing hotelu K+K Central

Customer relationship marketing in K+K Hotel Central
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza řízení vztahů se zákazníky v Hotelu K+K Central. Teoretická část představí obsah a význam CRM v dostupné odborné literatuře, s důrazem na reflexi nejnovějších poznatků v této oblasti. Praktická část se bude věnovat analýze dat získaných dotazováním hostů daného hotelu. Základní výzkumnou metodou je kvantitativní marketingový výzkum, jehož výsledky poslouží jako podklad …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.