Bc. Alena Ludvíková, DiS.

Diplomová práce

Analýza životního cyklu produktu a úlohy komunikace v jeho jednotlivých etapách

Analysis of product life cycle and role communication in separate stages of this cycle
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám analýzou životního cyklu produktu a marketingovou komunikací použitou v jednotlivých fázích. V teoretické části se také věnuji dalším analýzám, které by měly práci s křivkou životního cyklu předcházet. Pro praktickou část jsem si vybrala dva reálné investiční produkty České spořitelny, zanalyzovala jsem průběh prodejů a marketingovou komunikaci, která byla použita …více
Abstract:
My diploma thesis is focused on Analysis of product life cycle and its marketing communication in different phases. The other analyses, which should be done before application of product life cycle theory could be found in the theoretical part. Two real Česká spořitelna investment products were chosen for the practical part of my thesis. I have analyzed sales tendencies and marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní