Martin Kotva

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace rekreačních oblastí Tuxertal a Špindlerův Mlýn (porovnání)

Analysis of marketing communication of recreational resorts Tuxertal and Špindlerův Mlýn (comparison)
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zjistit současný stav marketingové komunikace v horských rekreačních oblastech Tuxertal a Špindlerův Mlýn, porovnat kvalitu a prostředky marketingové komunikace obou oblastí a vyvodit závěry a doporučení. Výzkum proběhl shromážděním podkladových propagačních materiálů, uskutečněním několika rozhovorů s kompetentními osobami a následným zanalyzováním nashromážděných informací …more
Abstract:
The bachelor thesis has got the objective to map the status of today's marketing communication in the mountain resorts Tuxertal and Špindlerův mlýn, to compare the quality and means of marketing communication of both areas, to draw corresponding conclusions and to make relevant recommendations. The research has been conducted by assembling promotional materials, interviewing competent persons and by …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 6. 2011
  • Supervisor: Hilda Bártová
  • Reader: Oldřich Vávra

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28170